onsdag den 29. juni 2011

Når kunderne er gået hjem

Forleden aften, da døren til butikken var låst. Satte jeg mig ved symaskinen og syede 2 rundskårne nederdele til pigerne.


Jeg elsker de nederdele, og pigerne elsker af snurre rundt - så vi alle bliver helt rundtossede.
Kan i ikke huske følelsen.... Verden var på nogle måder bare sjovere dengang :-)

Hvis det ikke var for min - lidt runde - facon ville jeg nok eje ca. 20 af disse nederdele selv - også ville jeg snurre rundt og rundt og grine højt til verden. :-)

3 kommentarer:

  1. Især den nederste er jeg vild med. Dejligt mønster på stoffet :-)
    Har du slettet "koen i sofaen" igen? Siden eksisterer i hvert fald ikke mere.. :-(

    SvarSlet
  2. mangler bare lige et voksen mønster:)

    SvarSlet
  3. Jeg er lidt rund, men en rundskåren nederdel gør altså noget godt for mig og min figur. Jeg syr den fra Onion

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...