torsdag den 16. juni 2011

Hallo - jeg er altså klar

Jeg kan altså ikke forstå hvor den sommer bliver af.
Jeg har syet endnu en nederdel og strikket endnu en af Karen Noe's bluser i den skønne Linea. ( lidt godt er der da ved at jeg ikke har så travlt i butikken i disse dage)



Sidste år fik jeg faktisk ikke syet noget til mig selv og der var det da sommer - var det ikke? Så hvorfor ikke i år hvor jeg faktisk har fået nyt tøj. Måske skulle jeg bare snuppe en tude kiks og vente lidt mere tålmodigt??
Det er nu lidt ærgeligt at jeg ikke altid tænker mig så grundigt om, for blusen måtte godt havde været 5 cm længere ( og det hænger slet ikke sammen med at jeg er lidt rund om maven - vel ? )

2 kommentarer:

  1. For filen da, hvor du er flittig. Jeg har endnu ikke fået syet noget sommertøj til mig selv.
    Men hvor ser det godt ud

    Erna (som ikke kan kommentere)

    SvarSlet
  2. Du er rigtig, rigtig flittig. Det er en smuk nederdel.
    Sommerblusen er også sød, og det er lige min farve.

    Kh. Lis

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...