søndag den 29. maj 2011

Øv jeg er meldt ude

Jeg kan ikke lægge kommentarer ind på jeres indlæg, der er rigtig træls, for jeg vil jo så gerne rose alle de fine ting i får lavet.
Her er alt stille i dag, jeg hækler lidt på mit nye Noro tørklæde. I får det at se senere,Noro garnet er nyt i butikken og ikke lagt på hjemmesiden endnu. Derfor hækler jeg til butikken så kunderne har mulighed for at gramse inden de køber.

I går var vi til guldbryllup hos Kims forældre, det var en super dag. Det er ikke så tit man kommer til "suppe, steg og is fest" længere.

8 kommentarer:

  1. Hej Dorthe.
    Du har samme problem som så mange andre i Blogland i øjeblikket men det kan løses ret simpelt. På den side hvor du logger ind, skal du fjerne fluebenet i "forbliv logget på" eller hvad den nu hedder. Det skulle meget gerne klare problemerne :-)

    SvarSlet
  2. Lige præcis - Det virkede ihvertfald hos mig:-)

    SvarSlet
  3. Det rigtigt det virkede også for mig ;o)

    SvarSlet
  4. Samme råd her fra :0)

    Guldbryllup hvor hyggeligt <3

    SvarSlet
  5. Jeg har de samme problemer, så nu vil jeg se om det virker det med fluebenet.

    SvarSlet
  6. Det har jeg også prøvet - også uden flueben. Det går i sig selv igen.
    Det lyder spændende med Noro :) God idé med gramsemulighed.

    SvarSlet
  7. Jeg elsker, Suppe, steg og Is fester. Bare den suppe man får på Lintrup Kro ude ved Rødding, nam nam siger jeg bare.

    Dejligt, at man se hvordan ting kan se ud af det garn man overvejer at Købe. Glæder mig til at se hvad du får lavet.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  8. Jubii- tak for dit indlæg - nu fik jeg også løsningen på problemet - ikke sjovt at være dømt ude :-(

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...