mandag den 24. oktober 2011

Jasen er det bedste der er sket for mig i dag

Jeg ved godt det ikke bliver til så meget fra min side i øjeblikket. Men vi arbejder hårdt på at få gjort klar til Kreative dage i næste weekend.
Marlene laver symønstre og jeg strikker, regner og skriver.
Jeg har allerede bilen fuld af stof - og tro mig i bliver ikke skuffet, det er længe siden jeg har været så tilfreds med det jeg har fundet til jer :-)

Mit lækre garn er IKKE kommet - hjælp - der skulle meget gerne komme ca 100 farver til jer inden messen - og de skal jo også lige vindes op til jer. Heldigvis jeg jeg fundet 2 piger som vil hjælpe med at vinde op, så det vil komme til at foregå på standen i Fredericia.

Men lidt godt er der da sket - Duddelutte er kommet med en ny opskrift Jasen
Flot ikke. HUSK: jeg har alle Duddeluttes opskrifter med i Fredericia..
Glæder mig så meget til at møde rigtig mange af jer.

5 kommentarer:

  1. Det er altså også bare en fin opskrift - den kommer jeg nok liiige til at prøve ;-)

    SvarSlet
  2. Og jeg glæder mig bare SÅ meget til at se din stand.
    Jeg kommer på søndag :o).
    God fornøjelse med forberedelserne - har tænkt på dig flere gange! Krydser fingre for at garnet når frem til tiden!!

    SvarSlet
  3. Hvor er jeg glad for at han og de andre er kommet sikkert frem.
    Dorte :O)

    SvarSlet
  4. Hvor er den bare flot - strikker ikke så hurtigt - men kunne jo overveje om projektet ikke var lige noget for min mor : )

    ps: har lige linket til dig : ) i mit sidste indlæg. Jeg har syet en vest med svampestof og ejg er sikker på, at jeg har købt stoffet ved dig - men kunne ikke finde det på din side - men fandt hvalerne.

    SvarSlet
  5. Hvor er det bare en fin stand, du har på messen, og begrænselsens kunst kan være svær.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...