fredag den 29. juli 2011

Samlebånd

Nej, det kører ikke på samlebånd her hjemme. Jeg venter med længsel på at min ferie starter i morgen når butikken lukker. Bettina skal være i butikken i næste uge, så jeg har sørget for at der er fyldt godt op på hylderne og at butikken er pæn til hende.

Det eneste samlebånd der bliver lavet her, er denne skønne trøje fra Geilsk - rygtet siger at den også kommer som voksen model :-) ( ups har ikke fået den lagt på hjemmesiden endnu . ferie projekt? )

Dorthe

3 kommentarer:

  1. Så håber jeg at du får dejligt vejr, men det skal du nok, for jeg starter på arbejde igen. Din trøje er bare sej. Vi ses engang efter din ferie.

    SvarSlet
  2. God ferie til dig.
    Samlebånd er også bare så skøn, så det gør ikke noget at den kommer i stor :D

    Kh. Lis

    SvarSlet
  3. Rigtig god ferie husk nu at nyde den ;-)

    Sød trøje fra Geilsk.

    kh Jane

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...