søndag den 10. april 2011

Kukur og maling

 
Legehuset er nu tjekket op efter vinteren, kukuret virker stadig og trænger ikke til nye batterier.

William har sat nogle af tingene klar, gad vide hvad det skal blive til.













Jeg maler, har fået totalt maler flip, reolen her bliver nu orange, blå og grå. Også er der købt tapet der matcher, jo jo det skal nok blive godt - længe leve min tålmodige mand, som sjældent brokker sig over mine tosssede indslag.
Ja, sådan er en ganske almindelig søndag hjemme hos mig. Når nu solen er gået ned, vil jeg lægge nye varer ind på hjemmesiden, fik nemlig en meget skøn pakke med stof og bånd i fredags ;-)

3 kommentarer:

  1. Det ser skønt ud med sådanne en søndag. Min er blevet brugt på en tur til Østkysten, og en tur rundt om Kalvø.

    Glæder mig til at se dine nye varer.

    SvarSlet
  2. Lyder til at I har haft en dejlig søndag. Glæder mig til at se reolen, når den bliver færdig;).
    Kh. Louise

    SvarSlet
  3. Uhh en dejlig søndag, i sol sammen med familien i gang med de udendørs sysler.

    Kh. Lis

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...