torsdag den 24. februar 2011

Hønsestrik og hundeklip

Puha, sikke en dag, Tonto er blevet klippet - og køn er han ikke. Kim er blevet opereret i kæben og har vildt ondt, så jeg vil kun lave en lille smule håndarbejde i aften - han trænger vist til sin egen sygeplejerske.
Men i butikken er alt gået som det skal, jeg har haft vildt travlt i dag, men jeg har lige nået at lavet min strikkede pude færdig. Ideen til puden har jeg fået i denne bog, som jeg syntes er rigtig god og bringer mange minder frem i mig.

Også har jeg strikket disse sjove æggevarmere som jeg har fundet i Kreativ strik

Tænk at inviterer til brunch og dække op med disse skønne små trøjer. 

Skøn aften til alle :0)

6 kommentarer:

  1. Den pude vækker da minder ;o) flot er den og dine æggevarmere er bare så fine, det vil se fint ud med et helt bord dækket med dem.

    SvarSlet
  2. hold da op, puden sender jo en tilbage til 70'erne. Da strikkede jeg Peruhue med kvindetegn og elefanter,bare jeg havde gemt den.

    SvarSlet
  3. Fantastisk pude og skønne æggevarmere. en skam jeg ikke kan strikke...ellers ville jeg bestemt gå i gang. Hygger mig vældigt med de fine stof-rester.

    SvarSlet
  4. Sikke en skøn pude, den måtte også gerne stå i min sofa :-)

    SvarSlet
  5. Har et hønsestrikket tæppe liggende i kælderen, hvor det venter på, at den oprindelige ejermand - min lillebror - skal have det tilbage igen til brug for egne børn, efter at min mor lod os bruge det til mine egne to børn. Med det arbejde, der er i sådan nogle ting, er det oplagte arvestykker! :o)
    Sweatre som de der har jeg bl.a. set brugt som juletræspynt! Vildt nuttede!

    SvarSlet
  6. Orv hvor ville jeg elske en sådan sweater i str 38 ;) ser dejlig vamset og lun ud, de er heldige de æg der´!!

    Ligner også en størrelse der kunne passe en Bratz/Barbie?

    Hyggelig blog.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...